2009-05-01

NOTHING COMPARES TO YOU

最近迷上這首歌

這個版本是最有名的


但我覺得這個唱得好聽


《NOTHING COMPARES TO YOU》
沒有什麼比得上你

It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
Since you been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing
I said nothing can take away these blues
`Cause nothing compares
Nothing compares to you

已經過了七個小時又十五天
你把你的愛帶走這麼久了
我夜夜出門鬼混,白天睡覺
自從你把愛帶走之後
你走了以後,我可以做任何想做的事
也可以去見任何我選擇的人
我可以在華麗的館子吃晚餐
但沒有什麼
真的沒有什麼可以排遣這些憂鬱
因為沒有任何一件事物
沒有任何一件事物比得上你

It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you
I went to the doctor n'guess what he told me
Guess what he told me
He said girl u better try to have fun
No matter what you'll do
But he's a fool
`Cause nothing compares
Nothing compares to you

沒了你,這裡超寂寞
宛如失去了歌聲的鳥兒
什麼都阻止不了孤寂的眼淚從我眼中滑落
親愛的告訴我,我做錯了什麼
我可以張開雙手環抱每個約會的男生
然而他們卻只會讓我想起你
我去看醫生,猜猜看他說了什麼
猜猜他說了什麼
他說美眉啊你最好去找點樂子
做啥蠢事都好
但是他是個白癡
因為根本沒有什麼
沒有什麼比得上你

All the flowers that you planted, mama
In the back yard
All died when you went away
I know that living with you baby was sometimes hard
But I'm willing to give it another try
Nothing compares
Nothing compares to you
Nothing compares
Nothing compares to you
Nothing compares
Nothing compares to you

媽呀,你種在後院的所有花兒
在你離開之後都死掉了
親愛的,我知道有時候跟你一起生活很辛苦
但是我好願意再嘗試一次
沒有什麼比得上
沒有什麼比得上你
沒有什麼比得上
沒有什麼比得上你
沒有什麼比得上
沒有什麼比得上你

沒有留言: